Luottamusmiehet

PÄÄLUOTTAMUSMIEHEN KATSAUS

Tervehdys teille JHL- 169 jäsenet! Meille on 13.1.2021 jäsenkokouksessa liittynyt JHL- 632 jäsenet. Olemmenyt Lapin alueen suurin yhdistys. Minut valittiin 28.1.2021 pääluottamusmieheksi, Anne-Mari.Juotasniemen siirtyessä lomille ja siitä eläkkeelle.

Olen ollut JHL-632 pääluottamusmies ja Anne Marinkanssa olemme tehneet yhteistyötä useamman vuoden. Joten jos joku asia työhösi liittyen mietityttää, älä arkaile ottaa minuun yhteyttä. Vain tuomalla epäkohdat päivän valoon niihin voidaan vaikuttaa. Avoimella yhteistyöllä ja maltillisesti asioita eteenpäin viemällä saamme asiat ratkaistua. Olen teitä jäseniä varten oli asiasi tai huolesi pieni tai suuri. Voit ottaa minuun yhteyttä rohkeasti. , niin voimme yhdessä miettiä mitä voimme asian eteen tehdä. Asioilla on tapana mutkistua, kun niiden käsittely pitkistyy.

Minut tavoittaa parhaiten puhelimitse tai sähköpostitse. Työpaikkani on Pohjolankatu 4-6, mutta olen nyt ohjeistettu tekemään etätyötä kotona. Asun Muurolassa, joten sovitaan yhteinen päivä ja aika niin tulenPohjolankadulle.

Olen kokoaikainen pääluottamusmies ja osan viikosta olen Pohjolankadulla, mutta päivät
voivat vaihdella eri viikoilla. Meillä JHL-169 on myös kattava alakohtainen luottamusmies verkosto, voit ottaa heihin myös yhteyttä työpaikallasi. Me teemme avointa yhteistyötä keskenämme.

Olemme kohta vuoden olleet ja tehneet töitä koronan läsnäollessa/kanssa niin töissä kuin vapaa-aikanakin. Etänä on niin koulutukset kuin työn tekeminen. Olen oikein ylpeä siitä, miten te olette muuttaneet työnkuvianne, liikkuneet työpakkojen välillä, kun tilanne on vaatinut teiltä joustamista. Uskotaan, että saamme rokotukset ja sitä myötä jossain vaiheessa päästään ainakin osista rajoituksista pois. Pääsemme uuteen aikaan, jossa varmaan tulee muutoksia tapaan tehdä työtä, toimia vapaa-ajalla ja liikkua maailmalla.

Tämän minun puheenvuoron myötä toivon, että olet rohkea ja otat matalalla kynnyksellä yhteyttä minuun.
Haluan tehdä teidän kanssa yhteistyötä nyt ja tulevaisuudessa. Toivon ja uskon että pääsen kohtamaan ja tutustumaan teihin. Esim. Sote-uudistus tulee (mutta millä aikataululla) ja myös muitakin muutoksia tulee tulevaisuudessa. Tuleviin muutoksiin menemme yhdessä JHL liittona ja te työyhteisöt yhdessä. Ei jätetä ketään yksin.
Tutustu yhdistyksen toimintaan yhdistyksen kotisivuja seuraamalla. http://jhl169.jhlyhdistys.fi/
Terveisin pääluottamusmies:

Tarja Aavio-Järvelä 0400283099. tarja.aavio-jarvela@rovaniemi.fi