jhl-169 ja jhl 632 yhdistyminen

16.9.2020

Arvoisa jäsenemme Olemme aloittaneet selvitystyön Rovaniemen kaupunkiseudun JHL yhd. 632: n ja Rovaniemen JHL yhd. 169:n mahdollisesta yhdistymisestä. Työpaikoillamme työskentelee kummankin yhdistyksen jäseniä ja niinpä tämä myös toteutuessaan selkeyttäisi toimintaa. Tällä voimavarojen yhdistämisellä pyrimme myös varmistamaan , että jatkossakin yhdistystoimintaan riittää toimijoita ja näin ollen turvataan edunvalvonnan jatkuvuus. Tämä mahdollinen yhdistyminen ei aiheuta jäsenelle mitään toimenpiteitä, vaan jäsenet siirretään hallitusti liiton toimesta yhdistys 169:ään mikäli tämä toteutuu. Asiasta tiedotetaan lisää syksyn kuluessa jäsenkokouksissa. Kokouskutsut ilmoitetaan Lapin Kansan ja Uusi Rovaniemen seurapalstoilla sekä yhdistysten kotisivuilla.